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Pinterest.

 

Ihr möchtet, dass eure Marke, bzw. euer Unternehmen mit Hilfe von Pinterest einen nachhaltigen Traffic Boost erhält?

Ihr möchtet mit eurem Business auf Pinterest so richtig loslegen,

aber wisst nicht worauf es ankommt?

Ihr braucht qualitativ hochwertigen Content für euren Pinterest Kanal?

Ihr möchtet StudioStories. mit ihrer enormen Reichweite als Pinfluencer in eure Pinterest Strategie einbeziehen?

Wartet nicht darauf, dass andere Marken das Potenzial von Pinterest erkennen. Handelt jetzt und setzt euch mit uns in Verbindung!

Menschen entdecken eure Ideen, sobald ihr einen Pin erstellt - und noch Monate später!
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Wir sind deine Pinterest Experten.

 

Die Pinterest Nutzer möchten auf Pinterest Ideen, Problemlösungen oder Entscheidungshilfen finden.

Sie sind offen für Neues und lassen sich inspirieren.

Mach dir das zu Nutzen und erstelle relevanten Content für deine Zielgruppe.

Auch auf Pinterest kannst du verschiedene Formate wählen, die für deine Idee und deine Story am besten geeignet sind. 

Der beste Pin ist aber immer noch der, der die beste Story erzählt und die Pinner inspiriert und neugierig macht.

 

Wir fokussieren uns darauf, relevanten und hochwertigen Content zu produzieren, der die Interessen deiner Community bedient.

Wir unterstützen dich bei

deinem Pinterest Business.

Konzeption

Content Produktion

√ Postproduktion

 Beratung und Strategie

 Pinterest SEO-optimierte Texte

 zugehöriger Website-Content

Schon von dem neuen Storytelling Format gehört?

 

Erfahre mehr über das neue Pinterest Format hier

Die Story Pins sind die neuste Möglichkeit Inspirationen und Ideen auf Pinterest zu teilen.

Du möchtest mehr über Pinterest und unser Angebot erfahren? Wir schicken dir gerne mehr Infos zu.

Insights.

Pinne relevanten content.

Lade dir Pinterest's Saisonalen Planer hier herunter:

Pinterest Story Pins.

Story Pins sind das neueste Tool auf Pinterest!

Mit mehreren Bildern und Videos in einem einzigen Story Pin habt ihr jetzt noch mehr Möglichkeiten, die Story eurer Marke zu erzählen und die Brand Awareness zu steigern.

Lade dir jetzt Pinterest's Best Practices und den Story Pins Guide herunter:

StudioStoriesas Speakers at Spark.

StudioStories. is going to take the stage and talk about Pinterest for business and creative content creation.

 A day of knowledge- 

 sharing and networking with 

 750+ Marketers 

 25+ Speakers and 

 20+ Nationalities. 

Spark is an international marketing conference for digital natives on Nov. 19th in Copenhagen.

The program revolves around interactive workshops and presentations, making this conference a place where digital marketers can come to connect, learn and grow. There will be expert speakers from Twitter, LinkedIn, The Adroll, BBC, HarperCollins Publishers, StudioStories. Creative Content, AdRoll, Sleeping Giants, Glitch Festival, Wavemaker and many more to help you develop your skills in areas like influencer marketing, digital advertising, and social media. 

Copenhagen
November, 14th  at 4:10 pm
 Don't Miss out on Pinterest: 
 How to Grow Your Business   with Creative Content. 

At Spark Anna-Lena Ludwig and Katharina Langbehn, the founders of  StudioStories. are going talk about this inspiring and fun place in the internet, called Pinterest and their expertise as content creators. 

As Pinterest Germany Partners, they will share the latest features and their key insights so you can make smarter decisions on the platform. And yes, they’ll lift the secret of how they reached over 40 million visitors per month with relevant and creative content on Pinterest. StudioStorieswill provide a step-by-step plan how to do so in their session at Spark, so don’t miss out.

StudioStories. creates content for many different industries and platforms. Their main goal is, for the content to fit the brand, target group and the platform. Everything is in one hand: From the idea to planning, shooting and post-production. Branded content with added value is their expertise. 

Spark Interview: The Hidden Power of Pinterest.

"The two Co-Founders of StudioStories. explain why brands can’t ignore Pinterest any longer, and how creating "cheap content" may cost you more in the long run.

If your company isn’t using Pinterest, you may be missing out on a significant source of traffic. A lot of brands ignore the Pin-based digital hub, but as Pinterest pivots towards e-commerce and embraces new sponsorship options, it’s gaining a foothold as an essential channel for brands in all industries. 

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